پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی
سرخط خبرها

کادرفنی استقلال با مربی جدید تقویت می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۰۷۰۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کادرفنی استقلال با مربی جدید تقویت می‌شود
فرهاد مجیدی در صورت ادامه کار در استقلال باید کادرفنی تیمش را تقویت کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صالح مصطفوی، مربی - آنالیزور تیم استقلال پس از آخرین بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در هفته سی‌ام لیگ برتر از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. این مربی قصد زندگی و مهاجرت به کشور کانادا را دارد و از مدت‌ها قبل به دنبال جدایی است.

مصطفوی به دلیل توانایی‌هاش حتی توسط دراگان اسکوچیچ برای همکاری دعوت شد. مربی استقلال با مربیان صاحب سبکی در امارات کار کرده است و امسال هم یکی از دستیاران اصلی فرهاد مجیدی بود. با جدا شدن مصطفوی، فرهاد مجیدی قصد دارد دو گزینه را به کادرفنی استقلال اضافه کند.

یکی از گزینه‌ها خارجی است و اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد گزینه‌ای که تئورسین و آنالیزور باشد برای فصل آینده جزو کادر مجیدی خواهد شد. همچنین یک گزینه ایرانی هم اضافه می‌شود، چرا که فرزاد مجیدی از استقلال جدا شده و بعید است برای فصل آینده در کادرفنی استقلال باشد.

مصطفوی در لیگ پانزدهم هم با علیرضا منصوریان فعالیت می‌کرد و در زمان استراماچونی هم یکی از اعضای کادرفنی آبی‌پوشان بود. مصطفوی در حال حاضر نیز از یکی دو کشور حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->